Friday, March 18, 2011

wakeup my blog !


mukadimah , assalamualaikum ! :)
akhirnya , setelah berbulan-bulan blog aku ni bersawang , aku bukak jugak akhirnye . nape blog aku ni bersawang ? sbb aku privatekn lepas ade uninvited readers menceroboh kt page aku ni ! tp takpe . i da ta kesah da nyah :D ade la beberapa post yg aku da delete sbb mende tuhh . haishhh .
dlm beberapa bulan ni , ade byk giler citer yg aku na share . tp aku cter yg baru2 ni je lahh .. *ehh , lupe la na citer ape td . hehee*

sepanjang aku ta aktif blog nih , FACEBOOK je laa yg sentiasa di hati . haha . bangun pagi , bukak mate jer trus amek handphone , pegi kt application , bukak opera mini , n klik FACEBOOK . see , betapa fanatiknye aku kt FACEBOOK nih . haha . macam loving couple doee . aku taktau la if betul si Mark !@#$% (ta ingat name) tu na closed FACEBOOK , maunye aku ni tak lalu makan , mndi ta basah , tidur ta lena . wakakaka . macam kodol !

Saya Sayang Facebook Saya . haha . na tau kenape ? nnti aku story in the next chapter on my post :D

No comments:

Post a Comment